Comerciale sau necomerciale..Underground sau nu:D

sâmbătă, 13 februarie 2010 Publicat ShpiKE
Bitza copie pe cei de la parazitii cu piesa "numele tau".. Se poate vorbi de acum inainte de un nou gen de muzica? Rapck :))  o combinatie intre rap si rock ;).. destul de interesant.. da` parca se pierde toata esenta rapului :(.. uof.. Unde e rapu undergr?:).. Oare toti umbla cu piese comerciale de acum inainte?:).. Fii antena ce zice puya:


"Trag aer in piept, trag fraier in piept.
Nu ma vad vre-un super destept,
Stiu cum sa vorbesc corect,
Ciocu mic, bai fi atent,
Am pus muzicara din nou in top.
Ce, trebuia sa sune ca in 98,
Zici ca is manele? Nu mai suport.
Habar n-ai bai fa-mi un bot,
In ziua de azi ca sa fi hip-hop
Tre sa stai mult incruntat,
Sa stai mereu afumat
Femeia ta sa o arda-n gen baiat,
Nu mai sunt underground
Acuma sunt comercial
Imi cer scuze ca am asa de multe showuri intr-un an

E hip-hop, e e hip-hop,


Sti bine ca asta stiu sa fac,
E hip-hop, e e hip-hop,
Sti bine ca asta stiu sa fac.

Mda, stiu ce o sa fac
Va sparg calculatoru in cap,
Ca sa fiu respectat, tre sa am doar gol in stomac,
Muzica rapp e muzica rapp.
O fac fiindca simt ca imi place hip-hop,
Spui ca m-am stricat,
Bravo coaie, esti baiat,
Ai o dc, ai youtube, ai blog,
Si de-asta imi cer toti CD-uri pe moca non-stop,
Mai lasati-ma cu astea, frate
Ca la noi nu e ca in state,
Facem si noi ce se poate,
Nu mai fi crispat nepoate.

E hip-hop, e e hip-hop,


Sti bine ca asta stiu sa fac.
E hip-hop, e e hip-hop,
Sti bine ca asta stïu sa fac."


Are dreptate oare;) ?:D
  1. Anonim

    Corect . Ai mult dreptate frate

Trimiteți un comentariu

 

Radio Whisper | RadioWhisper.com