Cum se Pregateste Lumea de Competentele La romana?:D

joi, 11 februarie 2010 Publicat ShpiKE
Pai cum sa se pregateasca?? joaca un counter.. Mai bea o bere doua trei.. Mai freaca menta pe Net :)).. oricum crede cineva ca are vreo importanta aceasta diploma de competente la romana ?:).. Crede cineva ca nu o sa te angajeze vreo firma serioaioasa din statele unite (sau din italia sau spania) daca nu ai aceasta diploma ?:).. Eu nu cred..
  1. Cata responsabilitate..:))=))..Dar ai dretate...:))..Prea mare dreptate!!!:))

  2. Anonim

    Eu exersez la competente la romana vorbind cu o fata pe net. Imi dezvolt limbajul pe mai multe directii...nu numai cu prietenii. Incerc sa stau pe mess cat mai mult si sa vorbesc cu cat mai multe persoane de diferite genuri... Sper sa iau experimentat.

  3. Eu oficial sunt experimentat..:)).....De ce sa fiu mandru?Ca stiu sa vb romaneste....?:))Ce draq fac eu cu diploma asa?:-?

  4. numai eu sunt avansat.. Bai ma simt ca un trantor intr-un cuib de albine :))

Trimiteți un comentariu

 

Radio Whisper | RadioWhisper.com