Muzica anilor 1990-2003

marți, 4 mai 2010 Publicat ShpiKE
Pentru a descarca in computer-ul dvs aceste piese, accesati urmatoarele link-uri (fara publicitate si fara redirecte!!!): 
 

mm.. Inca imi mai aduc aminte cateva piese pe care le ascultam cand eram ţânc.. Ce vremuri ! :)
Mai stii urmatoarele piese, care au fost candva un hit?:D



Papa Junior si Moni-k - Ploaia




B.U.G Mafia - Un 2 si 3 de 0




B.U.G Mafia - Dupa blocuri




B.U.G. Mafia - Poveste fara sfarsit




La Familia - Tupeu de borfas






La Familia si Uzzi - Vorbe




Parazitii - Doovorbe






 3SE - Amintirile



L.A. - Ochii tai




N&D - Vreau sa plang



Body & Soul - Baietii stii ce vor




Vama Veche - Nu ne mai trageti pe dreapta




Talisman - E ziua ta




AS XX - Nu pleca



Amicii - Dana



3se - Ai plecat




N&D - Nu pot sa uit




Angels - Fiecare fulg de nea




Valahia - La mare, la soare




Genius - Vara



Exotic - Un pupic





Nicola - Milioane



Andre - Noapte de vis




B.U.G Mafia - Cartieru` Pantelimon




Candy - Lasa-ma in pace



Angels - Asa-s baietii



Voltaj - Albinuta



Animal X - Iubirea mea




Andre  - Prima iubire



Proconsul - Cerul





Bambi - Doi ochi caprui



Asia - Inima mea




Body & Soul - SuperFemei



Andre  - Lasa-ma papa la mare



Animal X - N-am crezut



Andre - Libera la mare




Holograf - Sa nu-mi iei niciodata dragostea









Acum sa depasim un pic perioada si sa ascultam niste piese din 2001, 2002..

Stigma - Fraier



Ca$$a Loco - Eterna si fascinanta Romanie 


  Talisman  - Numai una


 

Voltaj - Iarna



Bosquito - Doua maini



Proconsul - Mi-ai luat inima



Taxi - Luna




Asia - Maine in zori



Parazitii - Dac-as fi presedinte



Blondy - Nu meriti dragostea mea



3SE - Te voi pierde


Animal X - Sa pot ierta




B.U.G Mafia - Poezie de strada




 ASIA - Da-mi noptile inapoi




Andra - In noapte ma trezesc



HI-Q - Un minut



Ana Maria - Ochii tai


Voltaj - 20 de ani



Candy  - Cazut din cer



Cassa Loco - Goanga





Voltaj  - Tu





Nicola - Iti multumesc
  1. Anonim

    de ce nu pui un link de download cu toate melodiile??

  2. Acest comentariu a fost eliminat de autor.
  3. buna idee... Mersi de sfat.. Revin cat de curand cu un link de download :D

  4. Buna idee ai avut :D

Trimiteți un comentariu

 

Radio Whisper | RadioWhisper.com