Some Music Censored & Uncensored

marți, 30 martie 2010 Publicat ShpiKE
Va prezint cateva din cele cateva piese, "videoclipe" sau doar audio, care imi plac enorm si care ma misca intotdeauna cand le ascult, indiferent de cate ori fac acest lucru.. Daca te plictisesti, ia si "fuckin listen! :))"




Pai.. am sa incep cu cele cezurate. Garantez ca nu scapa nici macar o injuratura penala. 


Sa incepem cu Camuflaj & Yolo - Romania. Super misto piesa, dupa "paretele meu". 


Next, Zale - La vita e bella


UrmaRItoarea e Grasu xxl si Guess who - Azi nu!


Grasu xxl feat Mitza  - Prea mult fum


Bitza  - Fapte bune


Bitza - 10 degete


Si mai pot continua cu nemiluita..


Da` sa va arat si cateva UNCENSORED ::>:>:>

Spike - Bizar


Ombladon si Spike - Probleme personale


Ombladon - n-am plecat


Bitza si Cheloo - Vicii


Cedry2k, Carbon, Guess Who  - Introspectii


Sisu, Yolo, Puya - Ai vrea sa ai



Si lista mai continua. Am sa mai modific aceasta pagina a blogului cu cate ceva. 
Etichete:

Trimiteți un comentariu

 

Radio Whisper | RadioWhisper.com